среда, 19 октября 2011 г.

პროექტი

სასწავლო პროექტი
პროექტის სახელწოდება; განდეგილობის პროვლემა მსოფლიო ლიტერეტურაში და  ილია ჭავჭავაძის ,,განდეგილი’’
პროექტი იდეა; დამოუკიდებლად მუშაობისა და პერსონაჯთა ურთიერთშედარების  უნარ–ჩვევების განვითარება.
პროექტის მიზანი;1)მსოფლიო ლიტერატურს შედევრების შესწავლა.
                                 2) წაკითხული ნაწარმოებების შედარება ილია ,,განდეგილთან’’
მოსწავლეთა ასაკი; 16–17 წელი
ხანგრძლივობა;2კვირა.
მოსალოდნელი შედეგები;მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვას ,პერსონაჟებზე დაკვირვებას.
პროექტის მიზნები;1)მოსწავლე მსჯელობს განსხვავებული ტექსტების  ენობრივ თავისებურებებზე.
2)მოწვლე იყენებს  დისკუსიისა და კამათის  სტრატეგიებს.
3)მოსწავლე   წარმოადგენს აუდიტორიის  წინაშე  სხვსდასხვა   თვალსაზრისებს  სადავო  ან  პრობლემურ   საკითხზე.

საჭირო რესურსი; დამხმარე ლიტერატურა ფლობერის ,, წმინდა ანტუანის ცდუნება’’  ტოლსტოის,, მამა სერგი’’  ზოლას,,აბემურეს შეცოდება’’
პროექტის მსვლელობა;თემის გაცნობა , ჯგუფების დაყოფა და ლიდერის დანიშვნა.
1 ჯგუფი ხელმძღვანელი–  კითხუკობს ფლობერის,,წმინდა ანტუეტას  შეცოდება’’
2 ჯგუფი ხელმძღვანელი   კითხულობს ტოლსტოის ,,მამა  სერგის’’
3 ჯგუფი ხელმძღვანელი    კიღხულობს ზოლას,,აბე მურეს შეცოდება’’
მოსწავლეები ახარისხებენ წკითხულს და ადარებენ განდეგილს.   ეძებენ მსგავსაბა განსხვავებებს  ყოველი მათგანის ირგვლივ. მართავენ დისკუსიას  პრობლემის  ირგვლივ.
პროექტის ხელმძღვანელი ;მზია ბურჯალიანი

Комментариев нет:

Отправить комментарий