სასწავლო პროექტი
პროექტის სახელწოდება; განდეგილობის პროვლემა მსოფლიო ლიტერეტურაში და ილია ჭავჭავაძის ,,განდეგილი’’
პროექტი იდეა; დამოუკიდებლად მუშაობისა და პერსონაჯთა ურთიერთშედარების უნარ–ჩვევების განვითარება.
პროექტის მიზანი;1)მსოფლიო ლიტერატურს შედევრების შესწავლა.
2) წაკითხული ნაწარმოებების შედარება ილია ,,განდეგილთან’’
მოსწავლეთა ასაკი; 16–17 წელი
ხანგრძლივობა;2კვირა.
მოსალოდნელი შედეგები;მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვას ,პერსონაჟებზე დაკვირვებას.
პროექტის მიზნები;1)მოსწავლე მსჯელობს განსხვავებული ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე.
2)მოწვლე იყენებს დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიებს.
3)მოსწავლე წარმოადგენს აუდიტორიის წინაშე სხვსდასხვა თვალსაზრისებს სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
საჭირო რესურსი; დამხმარე ლიტერატურა ფლობერის ,, წმინდა ანტუანის ცდუნება’’ ტოლსტოის,, მამა სერგი’’ ზოლას,,აბემურეს შეცოდება’’
პროექტის მსვლელობა;თემის გაცნობა , ჯგუფების დაყოფა და ლიდერის დანიშვნა.
1 ჯგუფი ხელმძღვანელი– კითხუკობს ფლობერის,,წმინდა ანტუეტას შეცოდება’’
2 ჯგუფი ხელმძღვანელი კითხულობს ტოლსტოის ,,მამა სერგის’’
3 ჯგუფი ხელმძღვანელი კიღხულობს ზოლას,,აბე მურეს შეცოდება’’
მოსწავლეები ახარისხებენ წკითხულს და ადარებენ განდეგილს. ეძებენ მსგავსაბა განსხვავებებს ყოველი მათგანის ირგვლივ. მართავენ დისკუსიას პრობლემის ირგვლივ.
პროექტის ხელმძღვანელი ;მზია ბურჯალიანი
პროექტის სახელწოდება; განდეგილობის პროვლემა მსოფლიო ლიტერეტურაში და ილია ჭავჭავაძის ,,განდეგილი’’
პროექტი იდეა; დამოუკიდებლად მუშაობისა და პერსონაჯთა ურთიერთშედარების უნარ–ჩვევების განვითარება.
პროექტის მიზანი;1)მსოფლიო ლიტერატურს შედევრების შესწავლა.
2) წაკითხული ნაწარმოებების შედარება ილია ,,განდეგილთან’’
მოსწავლეთა ასაკი; 16–17 წელი
ხანგრძლივობა;2კვირა.
მოსალოდნელი შედეგები;მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტის დამოუკიდებლად წაკითხვას ,პერსონაჟებზე დაკვირვებას.
პროექტის მიზნები;1)მოსწავლე მსჯელობს განსხვავებული ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე.
2)მოწვლე იყენებს დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიებს.
3)მოსწავლე წარმოადგენს აუდიტორიის წინაშე სხვსდასხვა თვალსაზრისებს სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
საჭირო რესურსი; დამხმარე ლიტერატურა ფლობერის ,, წმინდა ანტუანის ცდუნება’’ ტოლსტოის,, მამა სერგი’’ ზოლას,,აბემურეს შეცოდება’’
პროექტის მსვლელობა;თემის გაცნობა , ჯგუფების დაყოფა და ლიდერის დანიშვნა.
1 ჯგუფი ხელმძღვანელი– კითხუკობს ფლობერის,,წმინდა ანტუეტას შეცოდება’’
2 ჯგუფი ხელმძღვანელი კითხულობს ტოლსტოის ,,მამა სერგის’’
3 ჯგუფი ხელმძღვანელი კიღხულობს ზოლას,,აბე მურეს შეცოდება’’
მოსწავლეები ახარისხებენ წკითხულს და ადარებენ განდეგილს. ეძებენ მსგავსაბა განსხვავებებს ყოველი მათგანის ირგვლივ. მართავენ დისკუსიას პრობლემის ირგვლივ.
პროექტის ხელმძღვანელი ;მზია ბურჯალიანი
Комментариев нет:
Отправить комментарий